Od nuly

Ahoj všem!

Někteří mě už určitě znáte z mého předchozího blogu o kosmetice, který jsem časem začala maličko zanedbávat a rozhodla jsem se s ním skončit, i přesto, že je kosmetika něco, co mě stále baví a naplňuje, ale už zkrátka nemám potřebu úplně o každém produktu psát recenzi a fotit líčení. Hlavně je to teda asi proto, že jsem se v líčení částečně tak nějak ustálila, už se tolik nehledám, mám svůj styl a typ líčení, který se mi líbí a sedí mi a myslím, že po těch 3 letech nastal čas se trochu posunout a věnovat se něčemu jinému než je jenom kosmetika. Tím samozřejmě neříkám, že se tady nic z oblasti kosmetiky neobjeví, určitě objeví, to vám asi slíbit můžu, ale už to nebude tak často a v takové míře.

Tady bych si hlavně chtěla vytvořit místo pro svoje vzpomínky, názory, myšlenky, záliby a sdílet s Vámi radosti a strasti mého každodenního života. Tak snad se vám tady bude líbit a držte mi palce.

💋 Karolína

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak se donutit razantně uklízet?

To nevíš!

Nejoblíbenější místo v obchodním centru