To nevíš!

Čáu všichni!
Dneska bych vám chtěla přiblížit mně samotnou a prozradit vám nějakých pár zajímavostí o mně. Doufám, že se dozvíte něco o čem jste doteď neměli ani tušení a o něco více se vám přiblížím. Tak jdeme na to:

Jsem z vesnice a naprosto ji miluju - velké rušné město, to není nic pro mně.

Brutálně ujíždím na The big bang theory - mám sjetých všech devět sérií nadabovaných do ČJ a třesu se na tu desátou.

Mám o šest let staršího přítele, se kterým jsem už pět let.

Mám sourozence - o tři roky mladšího bráchu.

Momentálně studuju ekonomii na VŠB v Ostravě.

Miluju kosmetiku a návštěvy drogérie - jen moje peněženka pláče.

Jsem tak trochu skřet, protože měřím jen 153 cm a už víc nevyrostu.

Kvůli své výšce jsem často terčem posměšků a vtípků.

Nesnáším, když někdo zkracuje moje jméno na Kája.

Zbožňuju vaření - víc pro druhé než sama pro sebe.

Mívám nehorázně otravný záchvaty kýchání.

Štve mě, že si nedokážu udělat více času na blogování a psaní obecně.

Mluvím anglicky a krkolomně se domluvím i německy.

Ráda čtu, ale abych se donutila něco přečíst musím mít danou knihu fyzicky, takže e-booky u mě nejedou.

Mou vrozenou "anomálií" je znaménko na dlani.

Mám ráda černý humor a vůbec mi to nepřijde zvrácené.

Zajímavostí a divností o mně, by bylo určitě ještě víc, ale momentálně mě napadly tyto body, které o sobě jen tak někde nezveřejňuji. Doufám, že jste se u některým bodů i pobavili a budu se těšit opět u dalšího článku. Snad brzy.
K.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak se donutit razantně uklízet?

Nejoblíbenější místo v obchodním centru